AJUTOR

    I. CREARE CONT PERSONAL

    •  AVANTAJE

    Odata inregistrat, ai posibilitatea de a te abona la newsletter pentru a fi la curent cu ofertele si promotiile desfasurate in magazinele Leonardo si online pe www.leonardo.com.ro. Poti comanda mai usor, poti sa vizualizezi in sectiunea "Contul meu" istoricul comenzilor si stadiile de procesare ale comenzilor tale. Beneficiezi de transport gratuit pentru comenzile care depasesc valoarea de 150 lei.

    •  CUM IMI FAC UN CONT?

    Pentru a-ti crea un cont, click pe butonul "Creare cont" din coltul dreapta sus a paginii. Va trebui sa introduci urmatoarele date: nume, prenume, e-mail si parola. Dupa ce ai completat informatiile vei primi un e-mail de confirmare a contului iar daca te-ai abonat la newsletter va fi necesar sa confirmi abonarea la acesta.

    •   CUM MA AUTENTIFIC?

    Daca ai un cont creat, te rugam sa te autentifici introducand adresa ta de e-mail si parola.

    •   CE FAC DACA AM UITAT PAROLA?

    Din pagina de autentificare selecteaza optiunea Ai uitat parola? disponibila in coltul dreapta jos. Va trebui sa introduci adresa de e-mail cu care te-ai inscris pe site-ul www.leonardo.com.ro. Dupa aceasta vei primi un e-mail de resetare a parolei. Acceseaza link-ul din e-mail. O fereastra cu optiunea de resetare a parolei va fi deschisa.

     

    II. COMANDA PRODUSE

    •  CUM SELECTEZ PRODUSELE PE CARE VREAU SA LE CUMPAR?

    In functie de cerintele si preferintele tale poti selecta orice produs de pe site in vederea achizitionarii. Selecteaza intai marimea potrivita. Marimile disponibile sunt afisate in partea dreapta a imaginii. Dupa selectarea marimii faci click pe butonul Adauga in cos. Produsul va fi automat adaugat in cosul de cumparaturi. Poti continua sa vizitezi site-ul si sa selectezi si alte produse pe care le poti adauga in cosul de cumparaturi conform pasilor de mai sus. La finalizarea cumparaturilor efectueaza click pe Cosul de cumparaturi aflat in coltul dreapta sus a paginii.

    • CUM VERIFIC DISPONIBILITATEA / STOCUL PRODUSELOR?

    Disponibilitatea produselor in stoc este indicata in cazul fiecarui produs in parte dreapta a imaginii prin mentiunea ‚Disponibilitate: in stoc’ sau, in cazul in care produsul nu este pe stoc, ‚Lipsa stoc’.

    •  CUM FUNCTIONEAZA COSUL DE CUMPARATURI?

    Aici se afla produsele alese de tine si eventualul discount oferit de LEONARDO.

    Poti modifica numarul exemplarelor alese sau poti renunta la unul, la cateva sau la toate produsele folosind "X" sau optiunea "goleste cosul". In cazul in care doresti sa mai comanzi si alte produse o poti face revenind la pagina de cumparaturi. Cosul tau se va actualiza automat dupa orice produs adaugat. Pentru a trece la pasul urmator al comenzii, click pe tab-ul „Spre finalizarea comenzii”.

    •  CUM POT BENEFICIA DE CUPONUL DE REDUCERE/VOUCHERUL?

    Daca ai obtinut un cupon de reducere in urma campaniilor LEONARDO, il poti introduce intr-unul din pasii de comanda in rubrica „cupon de discount”.

    - Dupa ce ai adaugat in cosul de cumparaturi toate produsele pe care doresti sa le cumperi, ai posibilitatea de a introduce codul cuponului de reducere/a voucher-ului pe care doresti sa il folosesti.

    - La emiterea voucherului vei primi un email cu informatii detaliate legate de modalitatea de utilizare si valabilitate.

    •  CE PASI TREBUIE SA FAC PENTRU A CUMPARA PRODUSELE?

    1: Adauga in cos produsele pe care vrei sa le cumperi

     Dupa ce ai selectat toate produsele pe care doresti sa le cumperi si ai selectat optiunea „Spre finalizarea comenzii” urmeaza pasii de mai jos:

    2: Informatii de facturare

    Pentru a-ti procesa comanda avem nevoie de date suplimentare legate de platitor si de destinatie.

    Daca doresti sa achizitionezi produsele pe firma te rugam sa inregistrezi datele companiei pe care doresti sa fie emisa factura.

    In cazul in care platitorul si destinatarul coincid, este suficient sa bifezi casuta "livreaza la aceasta adresa".

    3: Informatii de livrare

    Nu se completeaza daca adresele concid. In caz contrar se completeaza adresa la care se doreste livrarea produsului.

    4: Metoda de livrare

    Aici ai posibilitatea sa verifici informatiile legate de plata transportului. Mai exact, contravaloarea transportului va fi indicata aici.

    5. Informatii de plata

    Aici se indica modalitatea de plata acceptata.

    6: Detalii comanda

    Dupa ce ai apasat fila Finalizare, vei primi un mesaj de confirmare din partea noastra, in care vei putea vizualiza atat numarul de cod al comenzii cat si un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

    •  CUM URMARESC COMANDA?

    In cont poti urmari procesul in care se afla o comanda pe intreaga perioada de la plasare pana la livrare.

    Urmarire stadiu comanda:

    In curs de desfasurare - vei receptiona e-mailul de initializare comanda

    Se proceseaza -  comanda ta a fost preluata in vederea pregatirii. Vei primi un e-mail cu factura aferenta comenzii.

    Finalizata - Comanda a fost plasata serviciului de curierat. Vei primi un e-mail ce te informeaza asupra livrarii produsului. 

     

     •  POT FACE MODIFICARI IN COMANDA MEA?

    Dupa plasarea comenzii aceasta nu mai poate fi modificata. Nu se pot schimba marimea, culoarea si nici nu se pot adauga alte articole. Datele de contact sau de livrare pot fi modificate daca ne contactezi telefonic sau prin e-mail cat timp comanda are status "In curs de desfasurare" sau "Se proceseaza". Daca doresti sa mai cumperi inca un produs plaseaza o noua comanda si contacteaza-ne pentru a ne informa ca doresti sa primesti comenzile impreuna.

    •  POT CUMULA MAI MULTE COMENZI?

    Poti cumula o comanda in curs cu alte comenzi aflate in desfasurare, trimitand un email la adresa contact@leonardo.com.ro. Comenzile plasate cu voucher de discount sau numeric nu pot fi cumulate cu alte comenzi

    •  CUM ANULEZ COMANDA?

    Poti anula comanda din e-mailul de initializare comanda sau direct din contul tau. In cazul in care comanda a fost preluata de operator, anularea ei poate fi facuta doar trimitand un email la adresa contact@leonardo.com.ro.

    •  CUM PLATESC?

    Plata se realizeaza in numerar, ramburs, integral, la livrarea produselor prin curier rapid. Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului.

    •   CUM MODIFICAM PRETURILE?

    Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila. Ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin email.
    Preturile afisate pe site includ TVA.

    •  CAT TIMP IMI SUNT PASTRATE PRODUSELE IN COS?

    Adaugarea articolelor in cosul de cumparaturi nu garanteaza si rezervarea lor. Acestea sunt rezervate doar dupa plasarea comenzii.

    •  DE CE NU MI SE PROCESEAZA COMENZILE?

    In cazul in care ai returnat mai mult de 25% din comenzile plasate sau ai refuzat primirea coletelor ne rezervam dreptul a sista livrarile catre tine. Pentru a ajunge impreuna la o intelegere te rugam sa ne contactezi la contact@leonardo.com.ro

     

    III. LIVRARE SI RETUR

    • CUM IMI VA FI LIVRATA COMANDA?

    LEONARDO livreaza produsele pe intreg teritoriul Romaniei DOAR prin serviciul de curierat Cargus.

    Pentru a urmari stadiul comenzii tale acceseaza site-ul curierului www.cargus.ro, utilizand numarul de AWB din emailul de confirmare. ( ex.: AWB MNPxxxxxxxx01 - Cargus). La livrarea comenzii trebuie sa verifici cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, te rugam sa il refuzi si sa contactezi in cel mai scurt timp posibil departamentul de relatii cu clientii, trimitand un email la adresa contact@leonardo.com.ro 

    Dupa doua incercari de livrare nereusite comanda ta va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Leonardo. Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult de doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.

    • DETALII TRANSPORT

    LEONARDO colaboreaza cu serviciile Cargus pentru livrarea comenzilor clientilor sai in baza unui sistem de tarifare prestabilit. Tariful este de 10lei inclusiv TVA, oriunde in tara.

    Transportul este gratuit in cazul comenzilor de peste 150 de lei si 10 lei in cazul comenzilor care nu depasesc aceasta suma.

    Toate detaliile privind taxele de transport vor fi mentionate in momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru ca pachetul sa ajunga la tine in cele mai bune conditii.

    • IN CAT TIMP PRIMESC COMANDA?

    Livrarile se fac in termen de maxim 5 zile lucratoare.

     •  CE FAC DACA INCA NU AM PRIMIT COMANDA?

    In cazul in care termenul de livrare a fost depasit te rugam sa ne contactezi doar DUPA ce ai verificat ca:
    - nu ai primit o avizare de la firma de curierat. Daca ai primit o astfel de avizare te rugam sa contactezi firma de curierat.
    -adresa de livrare si datele de contact oferite pentru aceasta comanda sunt corecte

    •  AM PRIMIT O AVIZARE DE LA CURIER. CUM PROCEDEZ?

    In cazul in care ai primit o avizare prin care esti anuntat ca s-a incerat livrarea coletului tau, trebuie sa contactezi firma de curierat pentru a stabili de comun acord o programare pentru urmatoarea incercare de livrare. -Cargus numar de telefon 021.9330

    •  CARE ESTE PROGRAMUL DE LIVRARE AL COMENZILOR?

    Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9.00-17.00 , daca in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.

    • CUM POT RETURNA UN PRODUS?

    Produsele comercializate de LEONARDO sunt supuse unor verificari riguroase inainte de a fi trimise catre client. Se elimina astfel posibilitatea de livrare a unor produse necorespunzatoare.

    Daca, totusi, considerati ca produsul livrat nu este conform va rugam consultati pagina de retur si completati formularul de retur.

    •  CAT TIMP AM LA DISPOZITIE PENTRU RETUR?

    Ai la dispozitie 14 zile de la data primirii produselor pentru a inregistra o cerere de retur. Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.
    Pentru a expedia coletul este obligatoriu sa printezi eticheta de retur si sa contactezi in termen de 48 de ore firma de curierat agreata Cargus(021.9330-Bucuresti, 021.9282- Provincie), pentru preluarea acestuia. Vei suporta toate cheltuielile de transport.

     •  CUM PRIMESC BANII?

    1.Transfer bancar
    Valoarea produselor returnate va fi restituita in contul tau bancar prin ordin de plata in termen de 30 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptiei si integritatii acestora de catre operatorii nostri.
    Pentru efectuarea transferului bancar trebuie specificate clar urmatoarele: numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul. (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!).
    Putem realiza transferul si in contul dvs de card.(Nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia!)

    2. Voucher de compensare cu contravaloarea produselor returnate

    •  IN CAT TIMP PRIMESC CONTRAVALOAREA RETURULUI?

    Contravaloarea produselor returnate va fi transferata in contul tau in maxim 30 zile lucratoare de la procesarea returului.

    •  CUM STIU DACA RETURUL MEU A AJUNS LA LEONARDO?

    Vom confirma primirea returului tau prin intermediul unui e-mail care va contine toate produsele receptionate la primirea coletului. 

     •  CE FAC DACA RETURUL MEU A FOST CONFIRMAT PARTIAL?

    In cazul in care constati ca exista diferente intre produsele confirmate in emailul pe care l-ai primit de la LEONARDO si produsele trimise efectiv in coletul de retur, te rugam sa ne contactezi in maxim 48 de ore.

    Din pacate, reclamatiile ulterioare termenului de 48 de ore de la primirea confirmarii returului, NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE.

     •  POT SA RETURNEZ UN PRODUS DINTR-O COMANDA PENTRU CARE AM FOLOSIT VOUCHER VALORIC/DISCOUNT?

    Produsele provenite din comenzi pentru care au fost folosite vouchere valorice obtinute in urma efecturarii unui retur pot fi returnate.

    •  CE POT FACE DACA AM PRIMIT INCORECT CONTRAVALOAREA PRODUSULUI RETURNAT?

    Daca suma primita in urma returului efectuat nu este corecta te rugam sa te adresezi in cel mai scurt timp departamentului de relatii cu clientii. Vom reveni cu un raspuns in maxim 5 zile lucratoare de la inregistrarea sesizarii tale.

    •  DE CE NU AM PRIMIT CONTRAVALOAREA RETURULUI?

    In cazul in care nu ai primit contravaloarea produselor in termen de 30 zile lucratoare de la primirea confirmarii de retur te rugam sa ne contactezi. Te rugam sa verifici inca o data daca datele completate pentru efectuarea platii sunt corecte(cont bancar, CNP). Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate informatiilor de plata incomplete/incorecte oferite de catre clienti.

     •  POT SCHIMBA UN PRODUS/O MASURA CU ALTUL/ALTA?

    Nu se pot inlocui produse sau masuri. Pentru a putea primi un alt articol sau o alta masura e necesar sa plasezi o nou comanda. Contravaloarea returului se va achita prin metoda aleasa de tine si va fi necesar sa achiti contravaloarea noii comenzi integral, la livrare, deoarece returnarea unor produse nu compenseaza comandarea ultrerioara a altor produse.

    •  POT MODIFICA O CERERE DE RETUR?

    Nu se pot efectua modificari asupra cererii de retur. In cazul in care doresti sa adaugi/stergi un produs, va trebui sa anulezi cererea initiala de retur si sa plasezi una noua care sa contina si modificarile dorite.

     •  COSTURILE RETURULUI

    Toate cheltuielile de transportare ale returului vor fi suportate de catre client.

    •  PROMOTII SI CONCURSURI

    In perioada unei campanii de reducere, discounturile NU se cumuleaza, se va aplica discountul cu valoarea cea mai mare mare. Stabilim regulamentele promotiilor si concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate in intervalul de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.

     • GARANTIA PRODUSELOR LEONARDO

    Produsele LEONARDO sunt verificate atent inainte de livrare si impachetate cu grija impreuna cu instructiunile de utilizare. Cu toate acestea, daca observi vreun defect la produsele tale, te rugam sa ne contactezi in maxim 48h de la primirea coletului si sa ne mentionezi acest lucru. Vom face tot posibilul sa remediem situatia cat mai repede cu putinta. Toate produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.