Livrarea Produselor

LEONARDO SHOES MARKET SA livreaza produsele pe intreg teritoriul Romaniei DOAR prin serviciul de curierat DPD Curier.

Pentru a urmari stadiul comenzii tale acceseaza site-ul curierului utilizand numarul de AWB din emailul de confirmare. La livrarea comenzii trebuie sa verificati cu atentie integritatea coletului. In cazul in care exista urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfacut sau sigiliul rupt, va rugam sa il refuzati si sa contactati in cel mai scurt timp posibil departamentul de relatii cu clientii, trimitand un email la adresa contact@leonardo.com.ro.
Dupa trei incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Leonardo.
ATENTIE! Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora, se inregistreaza cel mult de doua comenzi a caror livrare, nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.

Detalii transport

LEONARDO SHOES MARKET colaboreaza cu serviciile DPD Curier pentru livrarea comenzilor clientilor sai in baza unui sistem de tarifare prestabilit.

Astfel:

  • Pentru toate adresele transportul este gratuit in cazul comenzilor de peste 150 de lei si 15 lei in cazul comenzilor care nu depasesc aceasta suma;

Indiferent de modalitatea de livrare pe care o alegeti pentru comanda dvs, toate detaliile privind taxele de transport vor fi mentionate in momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru ca pachetul sa ajunga la dvs in cele mai bune conditii.

Detalii livrare

Livrarile se fac in termen de maxim 5 zile lucratoare.

In cazul in care termenul de livrare a fost depasit va stam la dipozitie pentru a va oferi raspusuri vis a vis de statusul acesteia. Inainte de a ne contacta va recomandam:

  •  - sa va asigurati ca nu ati primit  avizare de la firma de curierat. Daca descoperiti ca s-a facut deja o incercare de livrare, va rugam sa contactati firma de curierat pentru a stabili detaliile unei noi livrari;
  •  - sa va logati in contul dvs si sa verificati inca o data daca adresa de livrare si datele de contact oferite pentru aceasta comanda sunt corecte;
  •  - sa verificati daca exista un comunicat oficial Leonardo, pe blog sau Facebook, care sa vizeze aceste intarzieri de livrare.

In cazul in care ati primit o avizare prin care sunteti anuntat ca s-a incerat livrarea coletului dvs, trebuie sa contactati firma de curierat pentru a stabili de comun acord o programare pentru urmatoarea incercare de livrare: DPD Curier, numar de telefon 031.824.9090 (* apel normal, fara suprataxa).

Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9.00-17.00, daca in acest interval nu sunteti acasa, va rugam sa specificati o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.


Urca Sus