ORADEA CITY BREAK – BY LEONARDO

REGULAMENT CONCURS

1. Organizarea concursului

1.1 Campania este organizată de S.C. GRAND BAZAR STOCK HOUSE CONCEPT S.A., proprietar al brand-ului LEONARDO , cu sediul social în municipiul Oradea, str. Grâului, nr. 16, jud. Bihor, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J5/692/2012, CIF RO 30144385, denumită în continuare "Organizator".

1.2. Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicare pe site-ul www.leonardo.com.ro și pe pagina oficială de facebook a Organizatorului, fiind disponibil în mod gratuit oricărui participant.

1.3. Campania se desfăşoară sub imperiul prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

1.4. Campania se desfașoară pentru toti clienții care au efectuat minimum o achiziție in valoare de minimum 100 lei în cadrul magazinelor din teritoriu ale Organizatorului (Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, București, Brașov, Constanța, Fălticeni, Gheorgheni, Galați, Onești, Satu Mare, Târgu Jiu) în intervalul 10 aprilie 2019- 10 mai 2019.

2. Aria de desfăşurare a Concursului

2.1. Prezentul Concurs se desfăşoară pe teritoriul României.

3. Durata Concursului

3.1. Perioada de desfăşurare a Concursului este 10 aprilie 2019- 10 mai 2019.

4. Dreptul de participare

4.1. Campania se adresează persoanelor fizice, cu vârsta de minimum 18 ani, care acceptă termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumiţi în cele ce urmează "Participanţi"). La concurs nu pot participa persoane juridice.

4.2. Nu vor putea participa la acest Concurs angajaţii Organizatorului, ai partenerilor Organizatorului, respectiv soţii şi rudele de gradul I ale acestora.

4.3. Participarea la concurs atrage acceptarea implicită, necondiționată și fără rezerve de către participanți a prezentului Regulament, datele furnizate de participant considerându-se reale, corecte și complete. În cazul descoperirii oricăror neconcordanțe între datele furnizate organizatorului și realitate, respectiva participare se invalidează fără îndeplinirea vreunei formalități înaintea participanților.

4.4. Participarea la concursul "ORADEA CITY BREAK – BY LEONARDO" implică acceptarea ca numele câștigătorului și imaginea acestuia să poată fi făcute publice și folosite în scop publicitar/de marketing fără nici un fel de pretenții din partea acestuia.

5. Mecanismul Concursului

5.1. Participarea la Concurs se va face în mod voluntar prin efectuarea de cumpărături de minimum 100 lei din magazinele fizice ale organizatorului în perioada 10 aprilie 2019 - 10 mai 2019.

5.2. Participantul va fi înscris automat în concurs prin completarea unui talon disponibil la casele de marcat.

5.3. Participantul înțelege și consimte faptul ca orice achiziție validează participarea sa la concurs doar în cazul în care acesta completează în magazin talonul de participare în care sunt menționate numele, prenumele, adresa de domiciliu, telefon, adresă de e-mail și numărul bonului fiscal.

5.4 Fiecare achiziție reprezintă o șansa unică pentru tragerea la sorți. Mai multe achiziții în condițiile prezentului regulament reprezintă mai multe șanse pentru participant. Un bon fiscal poate fi folosit doar o singură dată pentru completarea unui talon iar folosirea lui de mai multe ori conduce la invalidarea participării.

5.5. Taloanele vor fi transmise la sediul central al Organizatorului iar extragerea câstigătorului va fi filmată și postată pe pagina de facebook a Organizatorului în data de 15 mai 2019.

6. Premiu si acordarea

6.1. Căștigătorul extragerii din data de 15 mai 2019 va beneficia, alături de membri familiei restrânse (soț/sotie/copii), de o vacanță de 3 zile la Oradea, în limitele unui pachet fix stabilit de societate, în cuprinsul acestuia fiind asigurate următoarele: cazare 2 nopți într-unul din apartamentele City Experience situate în punctul zero al municipiului Oradea, masă în regim de demipensiune și decontare transport în limita a 500 lei (combustibil/bilete de tren sau autocar). Accesul la punctele interes ale muncipiului Oradea nu sunt incluse în pachetul de vacanță de mai sus.

7. Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal

Organizatorul va efectua prelucrarea datelor cu caracter personal ale participanților cu respectarea confidentialității acestora și a următoarelor drepturi:

(1) Informarea persoanei vizate

  • a) identitatea operatorului și a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
  • b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
  • c) informații suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie și consecintele refuzului de a le furniza;
  • d) existența dreptului de acces, de intervenție asupra datelor și de opozitie, precum și condițiile în care pot fi exercitate;
  • e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.

(2) Dreptul de acces la date

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:

  • a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
  • b) comunicarea într‐o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
  • c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
  • d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
  • e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.

Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr‐o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr‐un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.

(3) Dreptul de interventie asupra datelor

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere și în mod gratuit:

  • a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
  • b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi;
  • c) notificarea către terții cărora le‐au fost dezvaluite datele a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a) sau
  • d) dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Pentru exercitarea acestui drept persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în forma scrisă, datată si semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi si de poșta electronică, sau printr‐un serviciu de corespondență care să asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice măsurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i‐au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).

(4) Dreptul de opoziție

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situația sa particulară, ca date care o vizează sa faca obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. În caz de opoziție justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză.

(5) Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau să fie dezvăluite unor terți într‐un asemenea scop.

În vederea exerciării drepturilor prevăzute mai sus persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisă, datată și semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresa, care poate fi și de poștă electronică, sau printr‐un serviciu de corespondență care sa asigure că predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate măsurile luate, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i‐au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresa fizică sau virtuală (electronica).

(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

Orice persoană are dreptul de a cere și de a obține:

  • a) retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privința sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității sale, precum competența profesională, credibilitatea, comportamentul său ori alte asemenea aspecte;
  • b) reevaluarea oricărei alte decizii luate în privința sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întrunește condițiile prevăzute la lit. a).

Respectându‐se celelalte garanții prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în următoarele situații:

  • a) decizia este luată în cadrul încheierii sau executării unui contract, cu condiția ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusă de persoana vizată, să fi fost satisfacută sau ca unele măsuri adecvate, precum posibilitatea de a‐și susține punctul de vedere, să garanteze apărarea propriului interes legitim;
  • b) decizia este autorizată de o lege care precizează măsurile care garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.

(6) Dreptul de a se adresa justiției

Fără a se aduce atingere posibilității de a se adresa cu plângere autorității de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le‐au fost încălcate.

Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanței competente pentru repararea acestuia. Instanța competentă este cea în a cărei rază teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare în judecată este scutita de taxa de timbru.

 

 

LEONARDO TE TRIMITE LA O CINĂ ROMANTICĂ

REGULAMENT CONCURS

1. Organizarea concursului

1.1 Campania este organizată de S.C. GRAND BAZAR STOCK HOUSE CONCEPT S.A., proprietar al brand-ului LEONARDO, cu sediul social în municipiul Oradea, str. Grâului, nr. 16, jud. Bihor, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J5/692/2012, CIF RO 30144385, denumită în continuare "Organizator".

1.2. Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicare pe site-ul www.leonardo.com.ro și pe pagina oficială de facebook a Organizatorului, fiind disponibil în mod gratuit oricărui participant.

1.3. Campania se desfăşoară sub imperiul prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

1.4. Campania se desfașoară pentru toti clienții care au efectuat minimum o achiziție, indiferent de valoarea acesteia, în cadrul magazinelor din teritoriu ale Organizatorului (Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, București, Brașov, Constanța, Fălticeni, Gheorgheni, Galați, Onești, Oradea, Ploiești, Satu Mare, Târgu Jiu) în intervalul 25 ianuarie 2019 - 10 februarie 2019.

2. Aria de desfăşurare a Concursului

2.1. Prezentul Concurs se desfăşoară pe teritoriul României.

3. Durata Concursului

3.1. Perioada de desfăşurare a Concursului este 25 ianuarie 2019- 10 februarie 2019.

4. Dreptul de participare

4.1. Campania se adresează persoanelor fizice, cu vârsta de minimum 18 ani, care acceptă termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumiţi în cele ce urmează "Participanţi"). La concurs nu pot participa persoane juridice.

4.2. Nu vor putea participa la acest Concurs angajaţii Organizatorului, ai partenerilor Organizatorului, respectiv soţii şi rudele de gradul I ale acestora.

4.3. Participarea la concurs atrage acceptarea implicită, necondiționată și fără rezerve de către participanți a prezentului Regulament, datele furnizate de participant considerându-se reale, corecte și complete. În cazul descoperirii oricăror neconcordanțe între datele furnizate organizatorului și realitate, respectiva participare se invalidează fără îndeplinirea vreunei formalități înaintea participanților.

4.4. Participarea la concursul “LEONARDO TE TRIMITE LA O CINĂ ROMANTICĂ” implică acceptarea ca numele câștigătorului să poată fi făcut public și folosit în scop publicitar fără nici un fel de pretenții din partea acestuia.

5. Mecanismul Concursului

5.1. Participarea la Concurs se va face în mod voluntar prin efectuarea de cumpărături din magazinele fizice ale organizatorului în perioada 25 ianuarie 2019-10 februarie 2019.

5.2. Participantul va fi înscris automat în concurs prin completarea unui talon disponibil la casele de marcat.

5.3. Participantul înțelege și consimte faptul ca orice achiziție validează participarea sa la concurs doar în cazul în care acesta completează în magazin talonul de participare în care sunt menționate numele, prenumele, adresa de domiciliu, telefon, adresă de e-mail și numărul bonului fiscal.

5.4 Fiecare achiziție reprezintă o șansa unică pentru tragerea la sorți. Mai multe achiziții în condițiile prezentului regulament reprezintă mai multe șanse pentru participant. Un bon fiscal poate fi folosit doar o singură dată pentru completarea unui talon iar folosirea lui de mai multe ori conduce la invalidarea participării.

5.5. Taloanele vor fi transmise la sediul central al Organizatorului iar extragerea câstigătorului va fi filmată și postată pe pagina de facebook a Organizatorului în data de 13 februarie 2019.

6. Premiu si acordare

6.1. Căștigătorul extragerii din data de 13 februarie 2019 va beneficia de o cină romantică alături de persoana iubită. Locația va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, rezervarea si suportarea integrală a costurilor fiind în sarcina acestuia din urmă.

7. Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal

Organizatorul va efectua prelucrarea datelor cu caracter personal ale participanților cu respectarea confidentialității acestora și a următoarelor drepturi:

(1) Informarea persoanei vizate

  • a) identitatea operatorului și a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
  • b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
  • b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
  • d) existența dreptului de acces, de intervenție asupra datelor și de opozitie, precum și condițiile în care pot fi exercitate;
  • e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.

(2) Dreptul de acces la date

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:

  • a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
  • b) comunicarea într‐o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
  • c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
  • d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
  • e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.

Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr‐o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr‐un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.

(3) Dreptul de interventie asupra datelor

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere și în mod gratuit:

  • a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
  • b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi;
  • c) notificarea către terții cărora le‐au fost dezvaluite datele a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a) sau
  • d) dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Pentru exercitarea acestui drept persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în forma scrisă, datată si semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi si de poșta electronică, sau printr‐un serviciu de corespondență care să asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice măsurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i‐au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).

(4) Dreptul de opoziție

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situația sa particulară, ca date care o vizează sa faca obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. În caz de opoziție justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză.

(5) Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau să fie dezvăluite unor terți într‐un asemenea scop.

În vederea exerciării drepturilor prevăzute mai sus persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisă, datată și semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresa, care poate fi și de poștă electronică, sau printr‐un serviciu de corespondență care sa asigure că predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate măsurile luate, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i‐au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresa fizică sau virtuală (electronica).

(6) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

Orice persoană are dreptul de a cere și de a obține:

  • a) retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privința sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității sale, precum competența profesională, credibilitatea, comportamentul său ori alte asemenea aspecte;
  • b) reevaluarea oricărei alte decizii luate în privința sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întrunește condițiile prevăzute la lit. a).

Respectându‐se celelalte garanții prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în următoarele situații:

  • a) decizia este luată în cadrul încheierii sau executării unui contract, cu condiția ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusă de persoana vizată, să fi fost satisfacută sau ca unele măsuri adecvate, precum posibilitatea de a‐și susține punctul de vedere, să garanteze apărarea propriului interes legitim;
  • b) decizia este autorizată de o lege care precizează măsurile care garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.

(7) Dreptul de a se adresa justiției

Fără a se aduce atingere posibilității de a se adresa cu plângere autorității de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le‐au fost încălcate.

Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanței competente pentru repararea acestuia. Instanța competentă este cea în a cărei rază teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare în judecată este scutita de taxa de timbru.