Produsele comercializate de LEONARDO sunt supuse unor verificari riguroase inainte de a fi trimise catre client. Se elimina astfel posibilitatea de livrare a unor produse necorespunzatoare.

Toate produsele comercializate pe Site, beneficiază de condiţii de garantare conform legilor in vigoare. Certificatele de garanţie sunt emise de NEW LINE DISTRIBUTION SRL si se ataşează facturii aferente vânzării.

Garanţia se acordă conform prevederilor Legii 449/2003 precum şi a celorlalte acte normative incidente în materie. Termenul de garanţie este de 30 de zile calendaristice şi decurge de la data emiterii facturii. Clientului i se garantează că în cazul defectării în conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garanţie, produsul va fi reparat gratuit, la punctul de lucru al NEW LINE DISTRIBUTION SRL din Oradea, strada Johann Strauss numărul 12. Următoarele situaţii duc la scoaterea produselor din garanţie: intervenţii sau reparaţii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de către cumparator a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare şi întreţinere prevăzute în documentaţia ce însoţeşte produsul sau în condiţii ce contravin standardelor tehnice din România.

În cazul efectuării unei reclamaţii în perioada de garanţie, cumpărătorul are obligaţia de a prezenta factura fiscală, în original, eliberate la data cumpărării produsului.

Produsele comercializate pe Site, sunt produse noi. Ele se comercializează pe bază de factură fiscală, legea aplicabilă vânzării fiind legea romană, în vigoare.

Firma NEW LINE DISTRIBUTION SRL depune toate eforturile pentru a vă prezenta cât mai fidel culorile produselor prezentate pe website sau în catalog. Vă atragem atenţia asupra faptului că nuanţa culorii pe care o vizualizaţi dumneavoastră depinde de specificaţiile tehnice ale monitorului utilizat sau ale produselor şi echipamentelor folosite la tipar. Ca atare NEW LINE DISTRIBUTION SRL nu poate fi trasă la răspundere în niciun fel pentru eventualele diferenţe de culoare, între cea de pe monitorul sau catalogul dumneavoastră şi cea a produsului în sine.

Toate produsele afişate pe site conţin TVA. Facturarea produselor se face exclusiv in RON Produsele sunt oferite în condiţiile respectării prevederilor prezentului contract şi în limita stocului disponibil. Din acest motiv NEW LINE DISTRIBUTION SRL îşi asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regaseşte în stocul magazinului sau din motive independente de NEW LINE DISTRIBUTION SRL.

Preţul de achiziţie tipărit pe factură va fi acelaşi cu cel afişat pe site în momentul plasării comenzii. Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor fără o notificare prealabilă. Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii nu se va modifica după confirmarea acesteia printr-un telefon de confirmare la numărul specificat de dumneavoastră la înregistrare.

TERMEN PENTRU RETUR

Aveţi întotdeauna dreptul de a returna comanda în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Dacă doriți să returnați ceva, vă rugăm să utilizați următorii pași pentru a returna articole societății NEW LINE DISTRIBUTION SRL (SITE www.leonardo.com.ro):

  1. Completati formularul de retur primit odata cu comanda dvs. Pentru prelucrarea returului dvs este obligatorie completarea datelor solicitate in formularul de retur.
  2. Ambalati produsul/produsele pe care doriti sa le returnati. Produsul/produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate NEPURTATE/NEFOLOSITE.Va rugam sa retineti ca Formularul de retur trebuie sa insoteasca intotdeauna produsul/produsele returnate.
  3. Pentru a solicita ridicarea coletului trebuie sa luati legatura cu un curier (exceptie Posta Romana), costul acestui transport fiind suportat de client.
    Pentru retur EasyBox accesati acest link: https://return.sameday.ro/leonardo

In conformitate cu art. 14 alin. 3 din OUG 34/2014, restituirea contravalorii produselor returnate se face raportat la uzura normala provenita din simpla probare necesara evaluarii caracteristicilor produsului. Articolele de incaltaminte purtate sau cele care prezinta semne flagrante de uzura prin purtare (talpa murdara, impuritati impregnate si imposibil de readus in starea anterioara pentru a fi comercializate) nu beneficiaza de returnarea banilor si vor fi retrimise prin curier, cu plata la destinar, clientului.

In conformitate cu Art 16 Lit. e) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, sunt exceptate de la dreptul de retragere: "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator" – produsele care se incadreaza in urmatoarele categorii: DRESURI, CIORAPI, LENJERIE , COLANTI, astfel incat nu se accepta returnarea acestora dupa desigilare.

PROCEDURA SCHIMB PRODUS

Daca va razganditi asupra modelului sau culorii echipa noastra va va schimba produsul doar daca sunt respectate urmatoarele conditii:

  • - Produsul de schimb va fi trimis după ce intrăm în posesia coletului dumneavoastră și verificăm integritarea prodului a cărui schimbare o solicitați.
  • - Costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra

Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul in vederea efectuarii schimbului, tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon 0734 338743 si sa ne informati ca doriti sa efectuati schimbul.

IMPORTANT

  • - Valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat catre dumneavoastra, taxele de transport fiind suportate de dumneavoastra
  • - Valoarea noului produs trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea produsului returnat.

MODALITATEA DE SCHIMBARE

Dupa notificarea la numarul de telefon 0734 338743, operatorul cu care ati discutat va plasa o noua comanda de schimb, procedura fiind cea de COLET LA SCHIMB (SWAP). Curierul se va prezenta la adresa dumneavoastra cu noul colet continand produsul ales, iar dumneavoastra ii veti preda coletul (ambalat corespunzator) ce va contine produsul pe care doriti sa il schimbati.

CUM SE RESTITUIE BANII?

Valoarea produselor returnate va fi restituita in contul DVS bancar prin ordin de plata in termen de 14 zile de la momentul receptionarii produselor trimise de Dvs. si verificarii integritatii acestora de catre operatorii nostri.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie specificate clar urmatoarele: numarul contului IBAN si numele titularului. (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!). Putem realiza transferul si in contul dvs de card. (Nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia!)

Daca suma primita in urma returului efectuat nu este corecta va rugam sa va adresati in cel mai scurt timp departamentului de relatii cu clientii. Vom reveni cu un raspuns in maxim 5 zile lucratoare de la inregistrarea sesizarii.

IMPORTANT: Nu suntem responsabili pentru intarzierile datorate informatiilor de plata incomplete/ incorecte oferite de catre clienti.

VERIFICAREA RETURULUI

Vom confirma primirea returului dvs prin intermediul unui e-mail care va contine toate produsele receptionate la primirea coletului.

In cazul in care constatati ca exista diferente intre produsele confirmate in emailul pe care l-ati primit de la NEW LINE DISTRIBUTION SRL si produsele trimise efectiv in coletul de retur, va rugam sa ne contactati in maxim 48 de ore.

Din pacate, reclamatiile ulterioare termenului de 48 de ore de la primirea confirmarii returului, NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE.